niedziela, 20 września 2015

FIŃSKA VEIKKAUSLIIGA - REMISÓW CI U NAS DOSTATEK!!!

Siedzę sobie i przeglądam statystyki różnych lig. Trochę osłupiałem, kiedy zobaczyłem tabelę Ligi Fińskiej, a mówiąc precyzyjniej tamtejszej Ekstraklasy. Moją uwagę przykuła statystyka remisów. Na chwilę obecną po 28 kolejkach najlepiej remisującą drużyną jest siódmy w tabeli Mariehamn, który zanotował 12 remisów! To daje 42,86%!!! Czyli mówiąc prościej, prawie co drugi ich mecz kończył się remisem. Druga pod tym względem jest drużyna HIFK Helsinki, która w 26 meczach remisowała 11 razy, a to daje wynik 42,31%!!!
Remisów padało dużo, ale postanowiłem sprawdzić poprzednie lata. I tak: 2014 najwięcej razy remisowały dwie drużyny: trzecia w tabeli Lahti i jedenasta Espoo, które po 33 kolejkach miały po 13 remisów. W 2013 roku dziewiąty w tabeli  Inter Turku również zanotował 13 remisów w 33 meczach. Rok 2012 to wspomniana już na początku drużyna Mariehamn. Skończyli tamten sezon na czwartym miejscu notując 12 remisów. Espoo już wcześniej było gigantem remisów. W 2011 skończyli sezon na czwartym miejscu w trakcie którego remisowali aż 14 razy. Nie będę rozpisywał się o kolejnych sezonach, ponieważ statystyki są bardzo zbliżone. Czyżby to fińska Veikkausliiga była krainą remisów. Wygląda na to, że jeśli chce się pograć u bukmachera systemem progresywnym, to ta liga może przenieść zyski! Tak czy inaczej w przyszłym roku wezmę tą ligę pod uwagę. Pod szczególną nawet, ponieważ zwróciłem również uwagę na stawki, jakie proponują bukmacherzy za remisy. Od 3.20 nawet do 4. Postawiłem dzisiaj na próbę mecz HJK Helsinki - Rovaniemi na remis. Stawka 3.35. Mecz właśnie trwa.... Pozdrawiam!!!                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy